Pchacze, barki, pasażerki.....

Żegluga szuwarowo-bagienna ;-)

Search results - "barka"
010DanielO_02Opole.JPG
"Daniel-O-02"913 viewspchacz typu Daniel z barka w porcie Opole 15/10/2007
nadesłał Krzysztof Dulęba
021.jpg
Herkules z barkami.585 viewsZestaw płynie w dół Renu po ładunek.
Foto. - W. Hantzschel "waldo"
07.JPG
Barka BPN-2 pchana przez Navigara-2 podczas wyjazdu z podnośni Niederfinow, 28-12-2007353 viewsNadesłał Waldemar Hantzschel, dziękuję
072.JPG
Rudersdorfer Gewaser674 viewsJedziemy do góry, barka jest już na drugiej stronie.
Kapitan, pan Czesław Zamarek, ma oko na wszystko.
Foto. - W. Hantzschel "waldo"
09.JPG
Barka BPN-2 z Navigarem-2 na MLK w okolicach Minden, 17-01-2007390 viewsNadesłał Waldemar Hantzschel, dziękuję
10.JPG
Barka BPN-2 z Navigarem-2 w śluzie Sulfeld, 19-01-2007400 viewsNadesłał Waldemar Hantzschel, dziękuję
100_0356.jpg
UNION 2876 viewsbarka motorowa na postoju we Wrocławiu13.04.07.
105_2390.JPG
śluza Łabędy barka z węglem Bizon-0-92303 viewskierunek Wrocław
14.JPG
Ciekawostka784 viewsNadesłał Waldemar Hantzschel, dziękuję
Norwegia, Kristiansand - polski holownik i barka tzw, dwótysiączka odkupiona przez Norwegów i przerobiona na potrzeby fabryki do przewozu kontenerów z terminalu kontenerowego na fabrykę, niestety nie znam wcześniejszych polskich nazw statków a na kadłubach pozostawiono tylko znaki prsu, holownik wybudowany przez stocznię w Tczewie o napędzie woith - shnaider, sterówka zdublowana przez norwegów aby była widoczność przy pustej barce, natomiast na barce zamontowany potężny ster strumieniowy i agregat napędzający - sterowane agregatem i sterem z holownika, foto z 2-12-2004.
167969621_copy.jpg
Barka bez napędu710 viewsFoto jest bardzo złej jakości, nie potrafię odczytać numeru barki ani rozpoznać miejsca. Coś mi mówi że jest to Świnoujście, nabrzeże Władysława . Foto jest datowane na rok 1971. Czekam na wnioski.
Archiwum Janusz Fąfara
2 comments
1P8249044_copy.jpg
m/s Königstein844 viewsWrocławqska stocznia Odratrans. Barka na wózkach gotowa do weryfikacji remontowej.
Wybudowana w roku 1961 w Veb Elbeweft Boizenburg.
Przedłużona do 80 m w 1967 r. w Schiffserft Tangermünde.
Pierwotna długość - 67 m, po przebudowie 80.
Przed przebudową nośność 845 t, po przebudowie 1117.
Przed przebudową silnik typu 8NVD36A o mocy 420 koni, obecnie silnik Deutz o mocy 600 koni.
24.08.2009 Foto Janusz Fąfara
1_Beluga;1.jpg
''Beluga''443 viewsBarka desantowa w GSR
.Fot.Waldemar Kossmann.
387 files on 33 page(s) 1