Pchacze, barki, pasażerki.....

Żegluga szuwarowo-bagienna ;-)

Janusz Fąfara anketa
Nario vardas Janusz Fąfara
Įstojimo Sau 06, 2007
Miejscowość Wrocław
Zaineresowania Fotografia , stary Wrocław, historia żeglugi śródlądowej
e-mail daja@poczta.onet.pl
O sobie Absolwent TŻŚ rocznik 1969, klasa a nawigacyjna, praca nieprzerwanie w jednej firmie żeglugowej w tym 18 lat pływania, obecnie pracownik Działu Zarzadzania Flotą Odratrans. S.A.
Atsiųstos bylos 1300
Paskutinė atsiųsta byla.
Spauskite pažiūrėti visus Janusz Fąfara
Naujausias komentaras.
Spauskita pažiūrėti visus Janusz Fąfara

12/05/11 at 12:45W latach 1955-56 wrocławskie Biuro Projektów i Studiów Taboru Rzecznego opracowało typ barki uniwersalnej o nośności 125 ton przystosowanej zarówno do holowania jak i do pchania. Była to barka o kształtach uproszczonych przewidziana do przewozu kruszyw i materiałów budowlanych przy pracach regulacyjnych. Kadłub podzielony był na trzy ładownie, budowane były w Krakowskiej, Sandomierskiekiej, Kozielskiej i Wrocławskiej Stoczni Rzecznej. Nosiły nazwę ,, Barka Czerniakowska". Jej wymiary"
Lc - 34 m, L - 32,5 Bc - 6,6 H - 1,2 T - 0,8 P - 125 t. Na początku lat 80 tych na Odrze były systematycznie kasowane.Na początku były eksploatowane przy przewozie kruszywa z Krępy do Gliwic, a później w wiekszości jeśli chodzi o Odrę były eksploatowane przez Rejony Dróg Wodnych.