Pchacze, barki, pasażerki.....

Żegluga szuwarowo-bagienna ;-)

Janusz Fąfara - profiil
Kasutajanimi Janusz Fąfara
Liitunud 06. jaan 2007
Miejscowość Wrocław
Zaineresowania Fotografia , stary Wrocław, historia żeglugi śródlądowej
e-mail daja@poczta.onet.pl
O sobie Absolwent TŻŚ rocznik 1969, klasa a nawigacyjna, praca nieprzerwanie w jednej firmie żeglugowej w tym 18 lat pływania, obecnie pracownik Działu Zarzadzania Flotą Odratrans. S.A.
Üleslaaditud faile 1300
Viimati üles laaditud fail.
Klõpsa, et näha kõike, mille on üles laadinud Janusz Fąfara
Viimane kommentaar.
Klõpsa, et näha kõiki kommentaare, mille autor on Janusz Fąfara

05.12.2011 kell 11:45W latach 1955-56 wrocławskie Biuro Projektów i Studiów Taboru Rzecznego opracowało typ barki uniwersalnej o nośności 125 ton przystosowanej zarówno do holowania jak i do pchania. Była to barka o kształtach uproszczonych przewidziana do przewozu kruszyw i materiałów budowlanych przy pracach regulacyjnych. Kadłub podzielony był na trzy ładownie, budowane były w Krakowskiej, Sandomierskiekiej, Kozielskiej i Wrocławskiej Stoczni Rzecznej. Nosiły nazwę ,, Barka Czerniakowska". Jej wymiary"
Lc - 34 m, L - 32,5 Bc - 6,6 H - 1,2 T - 0,8 P - 125 t. Na początku lat 80 tych na Odrze były systematycznie kasowane.Na początku były eksploatowane przy przewozie kruszywa z Krępy do Gliwic, a później w wiekszości jeśli chodzi o Odrę były eksploatowane przez Rejony Dróg Wodnych.