Профил на Janusz Fąfara' |
Потребителско име
|
Janusz Fąfara
|
Присъединил се на:
|
06 януари 2007
|
Miejscowość
|
Wrocław
|
Zaineresowania
|
Fotografia , stary Wrocław, historia żeglugi śródlądowej
|
e-mail
|
daja@poczta.onet.pl
|
O sobie
|
Absolwent TŻŚ rocznik 1969, klasa a nawigacyjna, praca nieprzerwanie w jednej firmie żeglugowej w tym 18 lat pływania, obecnie pracownik Działu Zarzadzania Flotą Odratrans. S.A.
|
Качени файла
|
1300
|
Последно качен файл. Кликнете, за да видите всички качвания от Janusz Fąfara
| Последен коментар. Кликнете, за да видите всички коментари от Janusz Fąfara
05/12/11 в 11:45W latach 1955-56 wrocławskie Biuro Projektów i Studiów Taboru Rzecznego opracowało typ barki uniwersalnej o nośności 125 ton przystosowanej zarówno do holowania jak i do pchania. Była to barka o kształtach uproszczonych przewidziana do przewozu kruszyw i materiałów budowlanych przy pracach regulacyjnych. Kadłub podzielony był na trzy ładownie, budowane były w Krakowskiej, Sandomierskiekiej, Kozielskiej i Wrocławskiej Stoczni Rzecznej. Nosiły nazwę ,, Barka Czerniakowska". Jej wymiary"
Lc - 34 m, L - 32,5 Bc - 6,6 H - 1,2 T - 0,8 P - 125 t. Na początku lat 80 tych na Odrze były systematycznie kasowane.Na początku były eksploatowane przy przewozie kruszywa z Krępy do Gliwic, a później w wiekszości jeśli chodzi o Odrę były eksploatowane przez Rejony Dróg Wodnych. |
|
|